Ljusare tider

Verkar som det är lite driftsproblem för bloggen just nu men jag gör ändå ett försök. Igår var det födelsedagsfirande här. Inte för mig men för baby, och firande och firande, det var iaf paketutdelning och lite mer än en vanlig tisdag.

Jag hoppas förresten att ni lagt märke till hur mycket tidigare det ljusnar numera. Vore väl synd att säga att våren är här men det går iaf ditåt.  

Idag har det varit tentaplugg på fullt allvar. Tidigare har jag känt mig lite som en apatisk dyslektiker. Suttit länge och bara tittat på boken och när jag väl försökt läsa så har det ändå inte gått. Men idag flöt det på bra och vi får hoppas det fortsätter på samma sätt imorgon, det är dax att att ta tag i denna geoteknologikursen på allvar.

Sitter annars och funderar på vart Mauro o Pluras kök som gick på tv3 tog vägen, bara slutade sådär mitt i kändes det som. Sveriges mästerkock som går på tv4 kan inte riktigt komplettera för denna förlust. Men får väl se upplösningen av det hela trots allt. Hoppas ni får en bra kväll, det lilla som återstår av den.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0