När skrivbordet inte räcker till...

...då får man ta hjälp av golvet. Sitter och arbetar lite med vår arbetsplatsuppgift och det är många tidsplaner som ligger på A3 papper, vilket inte får plats på skrivbordet när datorn står där. Därför får jag ligga på golvet och bedriva delar av dagens arbete. Men det gör inget. Kanske inte den bästa arbetsställningen och ännu sämre med en smått rinnande näsa men jag känner mig effektiv och på bra humör idag så då fungerar allt. Har för övrigt gjort mig några koppar kaffe vilket är ytters sällsynt när jag är ensam hemma. Kan det vara detta som bidrar till min effektivitet?






Förresten så har jag nu fått svar på två av de tre tentorna som jag skrivit under mars månad vilket innebär att jag är godkänd på geoteknologin och arbetsmiljön. Skulle tentan i interkulturell kommunikation ochså vara godkänd så innebär det att jag har en ledig vecka efter påsk, eftersom det är en vecka för omtentor. Skulle inte sitta helt fel!


Kommentarer
Postat av: Annelie

Jahadu då ska du vara ledig efter påsk, vi är lediga hela påsken.

Kramizzar till er

2011-03-30 @ 19:00:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0