Söndagsknåp

Datorn här har gått varm under dagen, har skrivit ihop lite CV som ska skickas in till lite olika tänkbara sommarjobb. Tror jag har alla klara men får vila huvudet under natten och läsa igenom dem imorgon igen innan jag skickar in dem, just nu har jag inte den mest alerta hjärnan.

Morgondagen kan jag disponera min tid på egen hand, alltså måste inte ner till Malmö och skolan. Men tro inte att jag är ledig för det, på fredag skriver vi tenta igen.

Blev en sen kväll igår då jag oplanerat hamnade på bowling och mat med fotbollslaget. Hade egentligen inte tänkt närvara men då de fått återbud så fick jag frågan och då var det svårt att säga nej. Trevligt att träfaf dem alla igen. Får väl bara ta tag i och försöka kurera mig på allvar också så jag kan jogga först och främst. Vill inte tänka på hur längesen det var nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0