Födelsedagsfirande

Som tidigare utlovat så följer här de gångna dagarnas händelser. Jag kommer dela upp det hela i två inlägg för att det bättre ska passa mina olika kateogrier.

Hur som helst, det var lite födelsedagsfirande för baby här i lördags. Ett firande i efterskott men icke desto mindre ett firande. De närmsta familjemedlemmarna kom och förgyllde kvällen och med barnstol och allt så är det verkligen tur att köket är så pass stort som det trots allt är, annars hade det inte gått. Det blev någon form av skagenröra till förrätt, lax med pressad potatis till huvudrätt och choklasmousse med hallon till dessert. Kan väl erkänna att ett av mina största farhågor när jag blev tillsammans med baby var att just maten skulle bli mindre god med tanke på hennes mjölkallergi. Men ack så fel man kunde ha!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0