Late for the sky

Då var det väl dags att på allvar råda bot på den bloggtorka som råder här. Numera är samtliga tre tentor för denna månad avklarad och i sanningens namn så är det något av en överdrift att kalla det sista för en tenta. Men den ger 3 hp trots allt. Nu återterstår bara en arbetsplatsuppgift som ska göras, sen består i princip hela april och maj av lektion 2-3 ggr i veckan. Så jag kommer iaf inte kunna skylla på bristande tid om det inte blir bloggat.

Idag har jag hunnit med att inhandla helgens dagligvaror tillsammans med alla pensionärer på MAXI och så har jag besökt frisören för att få till lite mer vår-känsla på mit huvud. Var sju veckor sen man satt i den stolen senast så det var rejält med hår som åkte av, men det är bara skönt.

Annars bjuder jag er denna fredag på Jackson Brownes Late for the sky

Kan hända jag lagt upp den för er innan men denna låten blir på något vis fredag för mig. Framförallt fredagkväll ute i köket framför spisen med ett glas öl eller vin bredvid. Då är detta bra.

Annars väntar en lugn helg. Och förresten, jag har ju min bloggmail som jag skapade i slutet av förra året. Har trillat in väldigt lite mail där så jag har blivit dålig på att kolla den, men senast jag tittade in så fanns där ett mail av mina läsare. Tyvärr har jag inte hunnit svara men sånt gör mig alltid glad! Ska bli bättre på att kolla den oftare också. Annars hoppas jag ni får en trevlig helg och var rädda om er.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0