Vårkänslor

Slutspelshockey på tv nu, till helgen börjar allsvenskan och ute faller ett vårregn. All tyder på att vår och sommar är på väg. Vintersporten är på väg mot sitt slut, sommarsporten drar igång till helgen och det är regn som faller istälelt för snö. Visst känns det bra!?!

Det finns inte många tv-program jag skulle vilja vara med i men om det skulle komma ett telefonsamtal med en undran om jag ville vara med i Pluras kök så hade jag nog behövt mindre än en sekunds betänketid för att svara ja. Möjligen hade förvången gjort att jag haft svårt att få ur mig ett ja inom en sekund, men det är ett riktigt bra program. Tisdagens gäster var kanske inte mina personliga favoriter men ändå håller det samma höga standard. Jag kan väl erkänna att jag faktiskt saknar Mauro Scocco lite, men han hänger ju ändå där inramad i köket. Nu är det inte som så att jag tycker Pluras brorsa gör ett dåligt jobb, men han fyller inte riktigt samma funktion som Mauro. Jag skulle nog kunna orda en massa om vad det är som är så bra med programmet, men har ni sett det så förstår ni mig nog och har ni missat det så går det på tv3 kl 22.00 på tisdagar.

Lektion imorgon mellan 13-15 och sen håller jag helg. Inga skolarbeten denna helgen men lite andra åtaganden och eventuella utflykter. Återkommer med mer info om detta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0