1 år äldre

Vart tog helgen vägen egentligen? Större delen av lördagen ägnades åt att förbereda mat och städa inför vad som komma skulle på söndagen, och sen åkte vi till Höör framåt kvällen för att fira Jonas. 25-års firande var det som stod på schemat och kvällen tillbringade vi i ett tält med god mat, dryck och allt annat som hör ett firande till. Begav oss hemåt runt halv två för att kunna vara ganska pigga på söndagden, den stora dagen, min (och min systers) 25-årsdag.

Vid 13-tiden trillade gästerna in här. Ytan är ju lite begränsad här men tyckte trots allt det fungerade bra. Fick bara bra paket från allihopa också. Det är en liten konst att lyckas med det när man inte ens själv vet vad man önskar sig. Men stort tack för det! Kameran blev mest liggande så blev tyvärr inte så mycket bilder. Förresten så hänger här kvar en grå, lång kofta som tillhör någon. Kanske min förvirrade moster?

Idag har det pluggats hemifrån. Har väl lite kvar att göra men det mesta är gjort. Ledig imorgon också men sen blir det skola onsdag, torsdag, fredag. Känns som man knappt är där nuförtiden ananrs...

Kommentarer
Postat av: Anonym

Din förvirrade moster saknar sin långa gråa kofta.

Men jag kom iallafall ihåg brobizz och money(i sista sekund)

Kram

Annelie

2011-05-09 @ 19:12:23
Postat av: Linda

TACK för igår!!

Begränsad yta- ja, men mysigt, nära, högljutt och härligt!!!

Trivs hos er och ni är fantastiska med Eddan. Han pratar mycket om "Iiiijjjjaaa"!!

2011-05-09 @ 19:15:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0