Återkomsten

Det är verkligen på tiden att ordna en uppdatering här efter allt som hänt på senare tid. Minns knappt var jag slutade, men strax efter mitt senaste inlägg så kom det in lite husköp i bilden och allt vad det innebär. Först skulle det budas, sen skulle det skrivas papper, ordnas besikningsman. Vår egen lägenhet skulle ut till försäljning. Så söker du en 2:a på 60kvm i Hässleholm så sitter vi på en fin en.

Jag önskar egentligen att jag prioriterade bloggen bättre och kunde ge er uppdatering av allt som hänt dag för dag. Det är väl det som skiljer oss vanliga bloggare från storbloggare, eller möjligen att jag även är mindre produktiv än genomsnittet. Erfarenhetsmässigt känner jag väl också att jag bloggar mindre på sommaren. Kanske blir det en husblogg med tiden, vem vet?

Denna vecka är det tentaplugg som gäller, på måndag skrivs sista tentan för denna terminen. Var hittar man motivationen till att sätta sig och plugga i allt det andra roliga som händer nu? Kanske bäst att börja med det direkt, så lovar jag återkomma inom kort.

Kommentarer
Postat av: Annelie

Ojjoj blev det husköp??

Isåfall GRATTIS.

cykekavstånd till förvirrad moster

2011-05-24 @ 19:37:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0