Festdax

Idag är det full rulle. Tvättmaskinerna startades strax efter sju och är nu inne på sluttampen, får nog köra en maskin till. Ännu unget tentaplugg för dagen men det ska jag snart ge mig på. Ska bara...

Igår var vi hos banken och ordnade med lite av diverse inför husköp. Vår lägenhet som ska säljas kom även ut på nätet, ni hittar den här.

Imorgon anordnas det 25-års fest för tredje gången. Tidigare har vi haft en fest för släkt, en för familjerna och imorgon är det vännerna som står på tur. Nästa gång det fylls något som är värt att fira så ska vi ha plats att ta alla på samma gång.

Jag inser hur tråkig denna bloggen blivit. Eller åtminstone har den blivit tråkig att skriva. Kanske är det på grund av att det finns så mycket annat roligare att göra när det är sommar, eller är det bara för att det råder någon sorts kramp i min kreativa del av hjärnan just nu. Det popar inte ens upp ett litet, litet frö som kan växa och bli ett vettigt inlägg. Eller så är det bara det att jag inte har tid att vattna fröet just nu. Kanske är det så. I vilket fall så har jag idéer på förändringar, men de kräver nästan mer tid. Fast mer tid kommer kanske till hösten. Annars så får jag hitta en bloggare till som vill skriva här, så det händer lite mer. Gästbloggare funkar ju också, så kan man publicera dem på söndag morgon så man kan läsa något vettigt till förmiddagskaffet med en laptop i knäet i solstolen ute i stugan. Eller ni kanske har datafritt på semestern? Mobilfritt? Men vill ni skriva något vettigt så sänd i väg ett mail så ska jag överväga det om intresset är tillräckligt stort. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0