Sommarlov

Idag skrev jag sista tentan för denna terminen och den kändes helt okej. Blir alltid lite nervös när jag känner mig klar och ser att det inte är så många som har lämnat salen. Plötsligt dyker tanken upp om jag missat något eller missförstått något och gjort det för lätt. Men så tror jag inte var fallet. Detta innebär nu alltså att det är sommarlov och lämpligt nog så sägs ju värmen vara på väg.

Nu är det i och för sig inte som när man var nio år och kunde njuta av ett sommarlov utan några bekymmer eller måsten och hade en liten bassäng hemma som sin dagliga tillflykt när värmen blev för bra. Nej, semster får vänta några veckor till.

Närmst är det besiktning av huset imorgon. På kvällen är det sen träff inför mitt lilla jobb på siestafestivalen innan vi beger oss till hotellet för bostadsrättföreningens årsstämma. Jobba börjar jag göra på tisdag efter helgdagar och allt vad det är.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0