En onsdag i maj

Jag känner mig glad när jag tittar på min besöksstatistik nu, glad över att ni hittar hit. Hoppas ni känner detsamma när ni tittar in här. En relation brukar ju fungera bäst när känslorna är ömsesidiga.

Jag ligger lite back med mina bokrecensioner, men känner ingen större lust att skriva om dem nu. Det är nummer 99 och 100 i den lista jag påbörjade 2003 som ska recenseras. Kanske ger er listan också.

Ännu lever också hoppet om sommarjobb som inte är på el-firman där jag jobbade innan. Av de ansökningar jag gjort har jag egentligen bara fått avslag på en, resten äör det tyst från. Pratade idag med ett av de ställen där jag gärna tillbringat min sommar och de hoppades kunna ta beslut nästa vecka. Så jag får väl hålla ut lite till på besked.

Annars är det städning och annat praktiskt fixande som står på schemat inför helgens festligheter. Ännu ingen stress över det hela iaf.

Har förresten ordnat ett litet sommarjobb på SiESTA också. Men återkommer med det när jag vet mer.

Kommentarer
Postat av: Annelie

Hej !!

Vi ses snart era födelsedagsgrisar.

Kram

Annelie

2011-05-07 @ 16:29:45
Postat av: Annelie Thomas Tesse

Tack för en trevlig dag i Hässleholm.'Ni har det såååå mysigt.

God mat och väl kylt vin.

Hoppas vi ses snart igen.

KRAMizzar

Annelie

2011-05-08 @ 19:03:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0