Det var en gång..

Jag höll nästan på att säga god morgon men har trots allt varit uppe i några timmar nu. Har hunnit med en deltenta (minitenta) i distanskursen som jag läser i Luleå. Ganska tråkig kurs faktiskt, men det mesta är gjort nu. På tal om tentor så gick förresten tentan i Malmö i vattentekniken vägen. Nöjd med resultatet och nöjd med att ännu en del i skolan är avklarad och att jag närmar mig färdigutbildad. Det är det jag vill vara nu. Men det ska skrivas examensjobb till våren först, vad tusan skriver man om? Igår var banken på besök också och skulle värdera upp huset efter lite renoveringar. De verkade nöjda och belåtna så vi lyckas lägga om lånen lite förmånligare, det blir vi glada för. Skulle vilja skriva en bok, men inser att det inte är läge för det riktigt när det är så här krampaktigt att få till ett inlägg i en blogg. Eller så är det inte det? Kanske är lättare med något nytt? En bok i en blogg? Jag går och funderar på en story så länge...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0