Ledig fredag

Äntligen har jag blivit färdig till att skriva lite på vår husblogg så gå in och titta där. Ni hittar den om ni klickar här

Annars så ska vi ha en lugn fredagkväll med god mat och tv-tittande. Tror faktiskt hela helgen blir ganska lugn. Kanske blir till att röja upp lite i det gröna rummet. Tror våra adventsljusstakar ligger längst inne i en hörna där, och de behöver ju snart komma fram.

Igår gjorde jag min sista individuella tenta/quizz i en av mina fristående kurser. Kändes skönt att ha det gjort redan, nu återstår bara en gruppuppgift samt en hemtenta närmre jul. Har som mål att kunna hålla en pluggfri jul och nyår detta året, och jag tror det ska kunna gå vägen.

Njut av en helg och en höst som håller i sig, det ska jag göra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0