Tidsfördriv

Fördriver tid på spotify denna tisdagskväll. Det blir lite av varje, kan väl säga, Mauro Scocco, Ulf Lundell, Eva Dahlgren, Jackson Browne, Marie Fredrikson, Per Gessle, Eldkvarn, Thåström, Ane Brun, Anna Ternheim, Säkert!, Mary Chapin Carpenter, Emil Jensen, Lars Winnerbäck... ja listan kan göras längre.

Vet inte hur det kom sig men min besöksstatistik liknar numera ett landskap av kullar med en topp som liknar Mount Everest som reser sig högre än alla andra dagar. Det märkliga är att denna topp låg under gårdagen, en måndag, och dessutom var onormalt hög. Normalt sett brukar det ligga en liten topp under söndagarna, men inte så markant som igår. Men trevligt med besökare som hittar hit. Önskar bara att jag kunde göra lite bättre från mig.

Har läst en hel del andra bloggar på sista tiden. Mest slumpat fram genom olika listor och det syns verkligen när en blogg är genomarbetad med, ganska ofta, mycket bilder och lite text men ändå ett budskap. Somliga skriver lite mer, vilket jag gillar, men blandar detta med vackra bilder som även tillför texten något. Som ni märker är inte min blogg något av ovanstående, men jag tillhör kategorin som vill skriva något. Och jag borde nog lägga in lite bilder för att göra det "lättare". Vi gör som så att vi gör snart en omstart. Samlar krafter, tankar och idéer och sen kör vi på nytt.

Men nu ska jag samla kraft att lägga mig i soffan och kolla på landskampen mellan Sverige och England, är säkert 10 meter dit. Och om jag orkar hålla ögonlocken uppe när klockan när sig elva så ska jag se på Dag på SVT1. Men det är väl högst osäkert.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0