Vart fan är pepparen, älskling?

Ja, hade jag gjort en kokbok kanske den hade fått heta något sådant? "Vart fan är pepparen, älskling" En kokbok om att laga mat tillsammans. För det är väldigt trevligt att laga mat tillsammans. Framförallt blir det bättre än om jag gjort det själv.

Har snart lyssnat mig igenom veckans samtliga av musikguiden i P3 med Mauro Scocco som gästredaktör. Mycket ny spännande musik att lyssna på och en trvlig röst och snubbe att lyssna på. Tur man kan lyssna på avsnitt i efterhand när man totalt missat att det skedde tidigare i veckan.

Annars är detta en helg helt utan planer. När hade man en sån senast? En helg utan måsten, utan att känna att man borde ta tag i en hammare, pensel eller skruvmejsel. Det måste varit ett tag sedan. Åtminstone var det ett bra tag sedan vi sov till klockan var elva. Men jag tror vi behövde det idag.

Kommentarer
Postat av: Annelie

Först och främst TACK för senast. Ni har verkligen lyckats kanon med ert hus. Ni är fulla av energi och verkar orka hur mycket som helst.Så ni var värda att sova till elva eller vad det nu var....

KRAM Annelie

2011-11-07 @ 19:06:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0