Effektivitet

Idag har jag haft en ganska effektiv dag. Har hunnit med att plugga in de sista avsnitten i min lean-bok samt skriva provet på detta. Sen har halva gräsmattan blivit klippt (det andra var för vått) och lite annat smått fix med huset har också hunnits med. Har dessutom haft hjälp av pappa som lagt om lite plattor och röjt lite i vår ena hörna av tomten där det mest var oorganiserad växtlighet. Nu är det mest bart men det ska nog bli något av det också.

Denna vecka hann jag med att träna båda fotbollspassen, längesen det hände sist. Skönt dessutom att träningsvärken inte är extrem. På lördag smäller det med returen mot Holmeja. Svensköp har 3-0 att gå på sedan bortamötet och jag är helt övertygad om att grabbarna kommer fixa detta. Klockan 14 är tiden som gäller i Svensköp och väderleken ser just nu lovande ut så ni kommer väl?

Annars är dte dax för tenta om en vecka lite drygt. Det innebär att jag komemr sitta med huvudet i skolböcker hela nästa vecka. Känns som man har en hel kurs att lära in på en vecka. Får väl hoppas att jag förstått men än vad jag tror. Det ska i vilket fall nog ordna sig till slut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0