Höstiga dagar

Jag känner mig alltid lika dålig när jag tittar till min besöksstatistik och inser att det fortfarande finns människor som tittar in här. Det är självklart roligt att ni tittar in, och jag ska bli bättre på att låta er få ta del av allt som händer. Men glöm inte titta till min andra blogg också, den är en av orsakerna till att jag inte skriver så mycket här.

I vilket fall, skolan rullar på som den ska. Tenta om två veckor vilket jag inte alls ser fram emot, men det är väl bara att bita ihop och se till att klara den. Vill verkligen inte ha omtenta på detta. Om jag glömt berätta vad  vi läser så är det Infrastuktur. Just nu håller vi på med delen som handlar om vattenteknik, dvs lite om avlopp, vattentorn, reningsverk och sådant.

Ja, detta var inte mycket till inlägg men mer text än så här lyckas jag inte mata ut ur dessa fingrarna nu. Men det kommer nog ska ni se.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0