tantaplugg

Snacka om att jag borde logga in här oftare, håller på att glömma lösenordet mellan gångerna. I värsta fall får jag ha det som ursäkt.

I tisdags kan man verkligen säga att det var höstigt här. Regn och rusk och jag var tvungen att leta fram en lampa så jag kunde se något i mörkret när jag tentapluggade, trots att det var mitt på dagen. (Lampan i taket har inte kommit upp ännu). Då känns det bättre idag när solen nu så smått letar sig fram bland de höstiga löven även om jag inte blir särskilt mycket extra tentaplugssugen. Men på måndag skriver jag den så det är bara att bita ihop. Känns som det ska kunna gå vägen, men jag är glad över att det inte är idag jag skriver den.

Helgen var annars bra. I lördags var det fotboll och det gick helt enligt planen så svensköp spelar i sexan nästa år. Givetvis firades detta med middag och lite senare även utgång. Längesen man var ute nu, är det ett teckan på att man börjar bli gammal?

På söndag morgon vaknade jag tidigare och piggare än vad jag förväntat mig. Jag och baby tog oss då ner till Nova för att inhandla ny dammsugare. Blev även lite annat som snöskyfflar (vuxenpoäng på det!) och ett par nya jeans till mig.

Nu får jag väl ta mig tillbaka till verkligheten och pluggandet. Men ni hör väl av mig nästa gång jag behöver en paus

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0