12XII31

Så var sista dagen för detta året kommet. 2012, ett händelserikt år på många sätt. Skulle man gå tillbaka i bloggen skulle man säkert hitta mycket av det stora, men också missa mycket av det lilla. Och ibland är det de små sakerna som är väl så viktiga. Den goda maten, de trevliga vännerna, de roliga sommarkvällarna. Hoppas på många sådana minnen även under 2013.
 
Jag har väl i princip aldrig avgett några nyårslöften, mer än en gång för många år sen då jag lovade att inte äta godis mer än på kalas (ja, så liten var jag). Inga löften i år heller men jag kommer sätta upp några mål. T.ex. 2 mil på under 1 timme och 45 minuter. Vi får väl se hur det går med den listan i slutet av 2013 när allt ska utvärderas.
 
Nu önskar jag alla mina läsare ett Gott Nytt år så laddar jag för en bättre blogg under 2013. Det är inget löfte, men ett mål :)
 

Kommentarer
Postat av: Annelie

Ett Gott Nytt År önskar vi er!!
Hoppas ni får ett bra 2013 i skogen.
Kram
Annelie & Thomas

2013-01-01 @ 18:21:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0