Vinterlandskap

Det blev några svordomar igår morse när termometern visade på tok för många minus och bilen var mer en snöig isbit än något annat. Då var vintern det sista jag ville ha här. Men idag när man kommer hem från jobbet. Så gudomligt vackert det är här ute i skogen med snötunga grenar och ett  orört tjockt snötäcke på marken. Så lite som gör så mycket, och jag tycker nästan lite synd om dem som inte kan njuta och ta till vara på detta vackra. Eller så känner jag mig priviligerad som kan göra det. Får fundera över vilket. Tyvärr har mörket gjort det svårt att ta bilder men med en väldig massa tur så är landskapet detsamma till helgen och då lovar jag bilder.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0