Juli 20

Semesterdagarna rullar på i det klassiska svenska sommarvädret och nu är två veckor gjorda. I början av veckan kom A´s föräldrar ner på besök och vi visade dem runt lite inför bröllopet. Fick även våra fönster putsade och tvätthögen minskade lite under besöket så det var ganska skönt. Vi har även hunnit med att fira min pappa som fyllt år. Lugnt och städat gick det firandet till.

I tisdags kom också det första bakslaget inför bröllopet. Den kostym som jag beställt kunde inte levereras på grund av problem med tygerna. Första tanken: Jävla skit! Men det löste sig till slut. Var uppe i Vinslöv igår och fick se på en annan kostym som affären tagit hem och det var absolut en fullgod ersättare. Kanske att det till och med blev något bättre. Så länge problemen är så lättlösta så är det väl ok. Annars känns det som att det mesta flyter på enligt planerat. Nästan så att det är lite tid nu då inget händer. Men det kan väl vara skönt med lite "riktig" semester också. 

Det lilla projektet med parkeringen går också vidare sakta men säkert. Vi kan väl kalla det för mitt och pappas lilla hobbyprojekt. Men ge oss några timmar till så liknar det verkligen något. Kanske blir någon bild på det hela senare under helgen. Nu ska jag hålla fredag och bänka mig i soffan, trots dåligt tv-utbud. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0