Min onsdag

Onsdagen bara sprang iväg för mig och nu är det så torsdag förmiddag och det är en ny blank dag. Har egentligen inga planer för dagen utan tar den som den kommer och om detta vädret ska hålla i sig så känns det som att det blir inomhusaktiviteter.

Igår passade jag min underbara systerson i några timmar. Som tur var kunde vi vara ute större delen av tiden så vi passade på att gå ner till lekplatsen och gunga ganska länge innan vi gick hem och lekte i sandlådan.Tror dessutom att han åt upp hälften av alla smultronen i smultronlandet, de små bären är tydligen poppis.

Under sen eftermiddag/tidig kväll började jag och pappa på att gjuta grunden till det som ska bli muran vid den nya parkeringsplatsen. Det är väl egentligen ett projekt för den andra bloggen som jag inte skrivit i på länge, länge. Borde ta tag i det nu när det händer liter mer här hemma igen.

Igår ändrade vi bordplaceringen inför bröllopet igen. Tror det var typ femtioelfte gången. Blir säkert någon mer förändring innan den spikas. Annars känns det som att det börjar ta form och bit för bit faller allt på plats. Samtidigt känns det också att det börjar närma sig. Lite nervositet kanske börjar smyga sig in nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0