Morgondagen

Så är den här imorgon, dagen som jag alltid älskat så väldigt mycket. Även om jag på senare tid insett att det snarare är ordet jag älskar. Midsommar. Mitten av sommaren med allt vad det innebär. Jordgubbar, sol, träffa goda vänner m.m. Fast det där med solen får vi väl se hur det blir. Idag har ju varit en strålande dag men annars känns det knappt som att sommaren hunnit komma än. 

Tre veckor av fem är avklarade på jobbet nu. Tiden har verkligen gått mycket snabbare än vad jag trodde, även om jag vet att det är samma sak varje gång. Hur snabbt kommer då inte kommande två veckor gå innan det är semester? Har en del att hinna med innan dess!

Idag har  det kommit upp lite nu belysning på garaget. Ska bli spännande at tse hur det ser ut när det mörknar. Ett projekt för husbloggen som inte uppdaterats på evigheter. Ännu en uppgift att ta tag i till helgen kanske. Nu ska jag ladda batterierna till våra kameror så jag kan dokumentera morgondagen och kanske dela med mig lite här på bloggen. Kanske kommer det ett inlägg imorgon också. Men om inte:
GLAD MIDSOMMAR

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0