Vykort från landet

Dagarna rusar iväg och redan är mer än halva veckan gjord. Det blir dessutom en kort  fredag för mig då jag har aktiviteter med kommande jobbet inbokat, kan säkert bli trevligt. Spännande att få se vilka man ska arbeta tillsammans med också.

Jag satt och tittade på namnsdagar i almenackan igår och kunde konstatera att fruntimmersveckan inte var någon fruntimmersvecka längre. När hände detta? Jag har lite dålig koll på det där med namnsdagar.

Ikväll fortsätter annars fotbolls-EM och det är Spanien och Portugal som gör upp om en plats i finalen. Skulle väl få kunna bli vem som av dem som möter Tyskland där. För jag är övertygad om att tyskarna kommer ta hem sin match imorgon. Allt annat vore en riktigt skräll för mig.

Ingen sol idag heller men tror jag ska dra igång grillen senare ändå, kanske kan man locka fram den? Något som glädjer däremot är att det visat sig att jag får ersättning för mitt examensarbete. Ett litet välkommet tillskott till semesterkassan om inte annat!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0