Venus och Jupiter

Igår var det dags för säsongens första grillning. Det om något är sannerligen ett tecken på att det går mot ljusare tider. Ett annat tecken är att jag börjat hitta löparskorna igen. Förra veckan gick jag ut lite för hårt med 7 km så idag nöjde jag mig med en runda på 5,6. Flåset är inte i närheten av vad jag önskar att det var och det känns som på tok för många muskler försvunnit i benen under vintern. Men ge mig någon vecka så ska vi nog råda bot på det också.

Skolarbetet rullar vidare och denna vecka har vi valt att fokusera ganska mycket på exjobbet. Dessutom skriver vi vår allra sista tenta på fredag. Förmodligen är det också en av de tentor som jag är mest förvirrad inför. Känns väldig svår att plugga till men jag hoppas ro det i hamn.

Just nu ska man tydligen kunna se Venus och Jupiter passera varandra. Själv har jag inte tänkt på att titta efter men jag kom till att tänka på en låt som jag tycker är väldigt fin och som heter just Venus och Jupiter.

Kommentarer
Postat av: Annelie

Jag såg Venus & Jupiter ,det var riktigt bländande.

Sen kan du tänka "det var det året vi gifte oss"

Häftigt....

Kram

2012-03-18 @ 14:39:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0