Ingen fotoblogg

Idag har jag verkligen kunnat njuta av solen. Plockade hem examensarbetet i morse som vi ska göra en opposition på och satte mig sen i solen och bläddrade igenom det hela. Känns nästan som man redan känner sig klar med skolan i och med att examensarbetet är inlämnat, men så är det inte ritkigt. Oppositionen ska skrivas ihop och två redovisninagr i nästa vecka. Sen är det tack och adjö.

Jag har även pysslat om huset lite idag. Inga stora saker men det kan kanske ändå duga till ett inlägg i husbloggen. Det var ett tag sedan det skrev något där nu. Tyvärr lyckades jag inte hålla mitt löfte om ett inlägg per dag i denna blogg fram till imorgon. Tiden räckte inte till helt enkelt. Igår var vi bland annat några stycken som samlades för att grilla och spela kubb vid ankdammen. Sannerliggen ett tecken på att sommaren är här.

Imorgon är det nya projekt som står på schemat. Bara inhandlingen av mat ser ut att bli ett stort projekt om man kollar på den skrivna handlelistan. Längesen den var så lång. Men det händer roliga saker också imorgon, men det återkommer jag med.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0