Lite av varje

Kanske är ni många som klämt denna dag och varit lediga, och för de som jobbat är det säkert många som slutar inom kort. Själv har jag gått hemma och pysslat med lite av varje. Bland annat har gräset blivit klippt. Så nu kan Annelie definitivt komma och fika i vår trädgård när lusten faller på. Min morbror från Karlstad gjorde oss för övrigt besök under gårdagen och serverades rabarbarpaj. Med rabarber från trädgården. Nu väntar vi bara på att resterande grödor i "grönsakslandet" ska ta fart.

Jag skrev för några inlägg sedan om att jag skulle offentliggöra mitt nya jobb när jag skrivit på anställningspapperna. Dessa har ännu inte anlänt så får väl snart efterlysa dem. Men jag kommer i vilket fall inte börja jobba förrän vecka 33 så om det är någon som behöver arbetskraft v 24-27 så finns jag ledig. Fast jag har kanske ett jobb på gång, ännu osäkert. Men nästa vecka har jag heller inget planerat, men kanske lite kort varsel?

Något helt annat. Jag hittade Siestafestivalens spelningslista på spotify idag. Visst får man festivalstämning snabbt. Huruvida jag hinner besöka festivalen är dock ännu osäkert. På onsdag får vi veta vilken dag vi ska gå upp och redovisa vårt examensarbete och då vet jag också om det är lönt att köpa biljett. Men jag hoppas att det ska gå och klämma in på någon vänster.

Kommentarer
Postat av: Annelie

Tack för att du gjort dig besvär att klippa gräset.

Nu känner jag att jag måste pumpa cykeln så jag kommer upp för backarna. Har varit i Kåseberga Ale stenar idag, blåste så in i H v E. Tur att man hade huva på jackan. Sprang på Emmelie,Dennis lilla Tyra samt Inger och Jan-Erik. Vi åt en god räk och laxmacka. Sen gick vi en tur nere vid havet vid sandskogen. Ganska trött vilar jag nu framför data och TV. Sov Gott Annelie

2012-05-19 @ 20:59:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0