Soliga dagar

Jag hoppas att ni alla kan njuta lika mycket av dessa underbart soliga dagar som jag gör. Dag för dag blir skogen här ute grönare och grönare och det börjar på allvar märkas att sommaren närmar sig. Härligt!

Ett annat tecken på att sommaren närmar sig är att skolarbetena börjar bli klara. Examensarbetet skickades in idag för granskning och kommentarer så där är väl lite till att göra, men det känns helt klart bra. På projektarbetet återstår nu bara två inlämningar varav den ene är på fredag. Så just nu känns det väldigt bra men jag är övertygad om att det ändå kommer bli stress de sista veckorna. Men det får vi ta i så fall.

Skolan går som sagt mot slutet och det är säkert någon som undrar om jobb. Kan låta meddela att det där är fixat men väntar med att gå ut med det tills papperna är påskrivna, räknar med att få dem idag eller imorgon.

Jag lyckades få på mig löparskorna igårkväll och tog en lagom runda i skogen på dryga 4 kilometer. Har tidigare haft för mig att jag ska leta mig tillbaka till en fotbollsplan men gårdagen visar att konditionen inte är vad den borde. Så blir ingen fotbollsträning ikväll åtminstone men kanske snart?? Hur som helst, nu ska jag flytta ut datorn och fortsätta med lite plugg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0