Det är på tiden

Det har verkligen varit fullt upp denna vecka. Fick tillbaka lite kommentarer från vår handledare på examensarbetet i måndags som vi fixat till samt att vårt projektarbete så gott som färdigställts. Detta har inneburit skolarbete från från 8-16.30 i princip dessa dagar. Nu är ju inte detta några mördande tider men det har känts lite extra stressande eftersom allt ska lämnas in för godkännande och redovisning nästa vecka. Men det ska nog bli bra!
Insåg att det var drygt en vecka sen jag skrev här senast, och då skolarbetena bedöms som klara tänkte jag försöka vara lite flitig och uppdatera här istället. Vi börjar idag och fortsätter till nästa söndag den 27/5. Tror ni att jag klarar minst ett inlägg om dagen? Det får bli målet i alla fall.
Hade en dam från SIFO på besök idag och ställde en massa frågor kring EU bland annat. Var visst en undersökning som hette Eurobarometern. Hon ställde bland annat frågor som "har EU 27 medlemsländer" och är "Schweiz medlem"? Jag lyckades svara rätt på båda, vet ni? Nu var det inget läxförhör utan de flesta andra frågorna berörde väl mycket annat kring både EU, Sverige och världen. Resulatet ska så småningom komma upp på denna sida(LÄNK).
Ikväll blir det annars stormatch i Svensköp när Degeberga gästar. Jag kommer sitta på läktaren och tror starkt på tre poäng till SIF. Det är på tiden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0