Och det slutar med att tyskarna INTE vinner på straffar

Det har varit lite av varje idag vad det gäller väder. Varmt. Lite sol, lite moln, någon kort regnskur. Känns inte riktigt som att vi är så nära juni som vi faktiskt är. Men det känns bra att det är ljust länge om kvällarna. Oj vad jag njuter av det.

Har bevittnat årets Champions League - final under de senaste timmarna. Vilken match det blev till slut. Bayern firade som om guldet var i hamn efter Müllers 1-0 när enbart minuter återstod av matchen. Men Chelsea och Drogba hann kvittera och i förlängningen brände Robben en straff så efter 120 spelade minuter fick straffläggning avgöra. Till sist tog Chelsea hem det hela och jag hade väl egentligen hellre sett att det var Bayern. Men det är bara att gratulera och jag antar att festen bara börjat såhär när lördagen så smått börjar övergå till söndag.

Själv ska jag bädda ner mig i sängen och ladda batterierna för morgondagen. Förhoppningsvis blir det sista dagen för att finslipa examensarbetet och sen kan det lämnas in. Oj vad jag längtat. Men det tar vi imorgon. Nu säger jag godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0