12XI16

Ännu en fredagkväll och som brukligt vid denna tiden har bbay somnat på soffan. Kan trots allt njuta lite ev denna "egentid" med en brasa som brinner, musik ur mina hörlurar och ett försök att sammanfatta en vecka som tagit oss ännu lite närmre julen. En vecka, som precis som all andra, gett mig många nya kunskaper men som också har en viss önskan efter att jag skulle hunnit med lite mer. Man börjar måndagen vid gott mod och börjar sen tisdagen men insikten att planeringen för ännu en vecka sprack redan efter första dagen. Lite nya utskick som ska ut i vecka 48 och med tanke på nästa veckas aktiviteter så får jag försöka vara effektiv. Men nu håller vi helg!
 
Miljoner mil bort. Vilken låt Plura och Eldkvarn gjorde på Atlantis-albumet. Speciellt vid denna tiden på kvällen/dagen lyfter den lite extra. "Jag tog en taxi mot ingenting, in i glömskan, välkommen till sista akten". Atlantis som i mitt tycke är ett mycket bra Eldkvarn och som även innehåler Stockholm Noll Fem Noll Noll, jo den gör något med mig.
 
Vad lovar helgen annars? Inte så mycket. En löptur hade varit önskvärd, på tok för längesen sist. Lite trädgårdsaktivteter är också önskvärda. Shoppingtur kanske? Vi går helt enkelt in i denna ledighet med lite förhoppningar men inga måsten. Det brukat bli roligast så, eller hur var det nu man sa när det begav sig?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0