Onsdag 5/9

Min inspiration för skrivandet i bloggen är ganska lågt just nu. Energi och tid går till mycket annat. Och just kombinationen att det händer mycket annat och att energin inte riktigt ställt om dig från skola till jobb gör att bloggen knappt en finns i mina tankar. Men så kom jag hem idag, ganska pigg, till ett tomt hus och lite tid över.

Igår tog vår garageuppfart ett stort steg mot att bli färdig. Nu är väl sådär 90% av den parkeringsbar åtminstone. Känns ganska skönt att slippa "låna" lite av grannens tomt när man ska backa ut på morgonen. Vad har mer hänt? jag fångade en mullvad i förrgår. Trodde knappt att mina fällor som lämnade garanti fungerade, men det gjorde de visst. 
 
Under helgen som passerade gjorde A och jag ett besök i den småländska skogen hos svärföräldrarna. Det blev  lite god mat och gott att dricka, en shoppingtur på byn, fototittande från bröllopet hos A´s kusin Andreas och lite ved-flyttande. En ganska lugn helg trots allt, men det var nog vad jag behövde.
 
Två arbetsdagar kvar av denna vecka och jag lovar att fredagkvällen kommer snabbare än ni tror. Tänk att jag snart jobbat en månad. Helgens planer kanske jag delar med mig av senare. Vi får väl se helt enkelt när lusten att skriva faller på nästa gång.
 
Njut av de sista sommardagarna och den begynnande hösten så länge. Det gör jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0