13VIII21

Det där efterföljande inlägget från Kivik kom inte när det var tänkt, men kanske så småningom. Borde sova nu men efter att ha vänt och vridit mig i sängen nu ett tag så bryter jag mönstret. Kanske är det den stora magnifika månen som spökar, fast jag brukar inte märka av fullmåne.

Får massa konstiga idéer när jag ligger vaken vid denna tiden. Vill tex skriva den där boken som aldrig blir av. Tror ibland att jag skulle vara effektivare som nattmänniska. Men jag mår definitivt bättre av mina rutiner.

Men på tal om Kivik, skulle definitivt kunna tänka mig något place där på ålderns höst. Högt beläget med utsikt över ängar och hav. Spendera tiden där under sommaren, juni-augusti. Två veckor i slutet av oktober, julen, och möta våren i slutet av april/början av maj. Resterande tid i en lägenhet nånstans.

Ska även försöka ta tag i lite mer bloggande om byggandet. Har fokuserat mest på själva byggandet nu så bloggen har fått lida. Men det finns definitivt saker att vida. Håll utkik!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0