13II11

Mobilblogg. Jag har fortfarande inte utnyttjat eller vant mig vid möjligheten fullt ut. Känns jobbigt att skriva långa/längre inlägg på dessa små knapparna. Och ska det vara korta inlägg kan man hålla sig till twitter. Har funderat på både och, men jag håller mig här så länge.

Ställde klockan tidigt imorse för att komma upp extra tidigt. Slutade med att jag istället snoozade extra längre. Hur gör man för att bli morgonpigg? Vitaminer? Det räcker uppenbarligen inte enbart med mycket sömn. La mig vid halv nio igår och somnade runt tio, så mycket mer finns inte att göra på den fronten.

Helgen sprang annars förbi i rasande fart med Johan Glans som höjdpunkt. Man skrattar nästan bara av att se killen. Föreställningen var mycket bra och det var skönt att få känna av lite träningsvärk dagen efter också. Kanske kan inspirera till riktig träning också och inte bara skratt-träning. Men det kommer nog i takt med att snönförvinner.

"...men det finns ingen i världen som vet för lögner som är bra dom är en hemlighet" /Thåström, en perfekt värld


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0