13II24

En helg utan några krav eller måsten är nu snart till ända. Skönt och behövligt med obokade helger ibland, frmaförallt då kommande helger är ganska fullbokade.
 
Men att inte ha något planerat är inte detsamma som att inte ha fått någonting gjort. Idag tog vi en sväng till väla i Helsingborg för lite snabbshopping. Ärendet var födelsedagspaket åt baby, men jag hittade även en vårjacka till mig själv. Så nu är det bara för våren att göra sitt intåg. Vi pasade även på att ta en sväng in om babys kusiner för att lämna lite kläder, känns avsevärt lättare att "rensa" garderoben när man vet att kläderna kommer fortsatt till nytta. För övrigt intresant att notera snöskillnad här hemma jämfört med kusten. 
 
Vad har kommande vecka annars att bjuda på? Inga större utsvävningar.Bok-rea startar imorgon, kanske blir det några fynd. Håller just nu på med Conn Igguldens sista bok om Mongolerna och Djingis Khan. Annars hinner vi innan helgen också gå in i mars. Så kan det gå!
 
Nu ska jag bänka mig i soffan framför tv:n och ta vara på de sista timmarna av denna helg.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0