13IX24

Det blev tre kilometers löprunda i skogen ikväll. Längesen sist. En runda helt utan klocka, pulsklocka, telefon, gps eller annan elektronik. Bara en tyst runda i skogen med lätt fågelkvitter och annars nästan total tystnad. Försökte också hålla tempo så det gick att andas med näsan hela vägen, och insåg då hur många dofter man missar genom att andas med munnen. Kort och gott en bra runda. Återstår att se om jag säger detsamma imorgon när jag ska ta mig ur sängen.
 
Tänkte annars att jag skulle lägga upp bilder från bygget idag men hittar inte sladden så jag kan föra över bilderna till datorn. Så det får bli i ord ännu en gång. Tvättstugan är nu färdigmålad och golvet snart färdigklinkat, ett par halv-plattor återstår. Taken i sovrummen är färdiga och väv är på plats, någon del t.o.m. färdigmålad. Tapet ligger här hemma och väntar på att bli uppsatt. Med andra ord har redan lite av det roliga börjat och av det "skitiga" återstår i princip att riva väggen mellan nytt och gammalt samt lite annan gammal befintlig gips som skall tas ner. 
 
Hoppas hitta sladden så jag kan visa i bilder, känns som det är det enda som gör verkligeheten rättvisa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0