14X24

En månad sedan sist. Tiden springer alldeles för fört, och jag prioriterar bloggen alldeles för lite. Jag har börjat känna suget efter att skriva igen, kanske är det regnet? Mörkret? Eller bara den allmänna tillvaron. Färgade höstlöv både på träd och på mark,

Vill hinna läsa mer också. Nytt ute av både Kepler, Lundell och Nesbö som jag vill ta mig igenom, dessutom den siste kejsaren-boken av iggulden som ligger bredvid sängen. Får helt enkelt skaffa fler timmar på ett dygn eller vänja mig vid mindre sömn. (Kan man träna upp sånt?)

Imorgon blir det lite fortsättning på husbygget/renoveringen. Spika lister m.m i hall. Sen återstår bara vårt gästbadrum så är tillbygget klart. Förra året vid denna tid var en ganska hektisk period i bygget. Tack för hjälpen till er som hjälpte till då!

Nu laddar jag batterierna inför morgondagen. Och kom ihåg, även den mörkaste skugga är skapad av en liten strimma ljus. Ta hand om er till nästa gång!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0