15IV19

Söndag igen, sista dagen i vecka 16. Ännu ett avslut. Värmen kom så smått i torsdags, varmare i fredags och bestod över helgen. Sägs bestå ett tag in i kommande vecka också. 
 
Nu är badrummet klart, fläkt på plats. Och i hallen satte jag upp lite taklist igår. Återstår en tröskel, sen kan jag bocka av det rummet också. Då kan vi bocka av hela projekt tillbyggnad. Nästan exakt två år sedan första spadtaget.
 
Idag snörade jag på mig löparskorna, blev en runda på knappa 5 kilometer, Jobbigt, men välbehövligt. GPS:en på telefonen fick spel de sista hundra metrarna. Jag sprang mot syd eller sydöst, GPS:en pekar rakt mot norr. Såg förresten en räv också borta vid den lilla sjön. Mycket hastigt, men den såg frisk ut. Inget skabb.
 
Strömmen försvann en halvtimme eller något sådant under natten, i morse blinkar klockan på ugnen 19.00. tolv timmar fel, så  fick ställa den rätt. Det händer annars inte så ofta lyckligtvis, strömavbrotten.
 
Annars en ovanligt fullspäckad vecka, klipptid, besök på framtida förskola, slutkontroll, årsstämma med vår väg- och vattenförening. Och imorgon ska vi ta oss till träffpunkten igen är tanken.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0