15IV27

Det var den tidigare värmen som skapade lite bloggtorka. Imponeras ständigt under dessa perioder av de som lyckas producera flera inlägg dagligen med kvalité i dessutom. Men många av dem har väl i och för sig bloggande som en inkomst. Övrig iakttagelse: går en vecka verkligen så snabbt?

Så vad har hänt sen sist? Lite av varje helt enkelt, men jag nöjer mig med snabbsummering av helgen. Fredagens stora aktivitet, kommunen var här och söutgidkände vårt tillbygge. Skönt att äntligen kommit i hamn med det. Den lilla aktiviteten, jag kom ut i löparspåren igen. Ca 3km, börjar bli någon slags rutin nu. Lördag, årsstämma med vår väg- och vattenförening. Tog lite tid denna gång, stora projekt på agendan. På kvällen sen besök av E, M och lilla A.  Alltid lika enkelt och trevligt att umgås med dessa människor. Söndag kvar, snabbis på Väla, snabbis på IKEA, och en 20-års brunch. På fruns sida, även detta mycket trevligt. Och Gud mat, som vanligt.

Borde skaffa mig en padda så jag kan blogga från sängen. Födelsedagspresent till mig själv?

Ska försöka åter dela med mig mer av min vardag denna vecka, en kortvecka. Extra ledighet, innebär ibland extra aktiviteter. Men vi kommer dit. Nu: God Natt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0