15I02

Så var det 2015. Hur lång tid ska det ta innan man vänjer sig vid att skriva det? 2014 var ett bra år. Jag undviker listor och sammanfattar året på det enkla viset. Första året som pappa. Jag var beredd på fler dagar med röda, sömndruckna ögon. Men hon har nog fått lite av mina sömn-gener iaf. Går det under bra eller dåligt arv?

Ikväll tittade jag/vi på tack för musiken. Mauro Scocco gästade. Trevlig snubbe. Bra musiker och låtskrivare. Skulle han väl åka på en turné ngn gång skulle jag försöka få biljett tror jag. Var för ung när det begav sig.

Jagar möss på vinden. Två stycken på två dagar. Inte hört ett knyst från dem men satte en fälla ändå. Pang. Tömma fälla ladda med ny ost. Pang. Nu är fällan laddad igen. Inspektion inotgonbitti. Områdets katter gör visst inte sitt jobb.

Antalet inlägg 2014 var begränsat. Har inte känt ngt intresse förrän slutet av året egentligen. Får se hur länge det lever kvar 2015. Skulle hittat ngt smidigare att skriva på än telefonen, men som inte är en dator, den är jobbig ha i sängen vid denna tiden. Får se om jag löser det. Hur som, trevlig fortsättning på året mina vänner!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0