15VII22

Tisdag igår. Allsång på Skansen. Uselt väder i huvudstaden, en slags påminnelse om vad som komma skall. Höst. mörker. Annars min undran: varför har de slutat att avsluta med stockholm i mitt hjärta? Undran 2: Ska någon artist få en timme efter allsångssändningen i år också? Vem i så fall. Förra året var det väl Laleh, och året innan H Hellström. Som han briljerade den gången, och säkert fortfarande gör live.
 
Fick på mig löpardojorna igår också. Knappa 3 kilometer, 15 minuter. Det är en bit kvar till den form jag önskar jag vore i, och bra mycket längre till toppform.  Men 5 km under 25 minuter, då är jag nöjd.
 
I måndags var vi en snabb tur till Kristianstad. Stannade till på donken, och vem satt där om inte Janne Bark. Inte helt förvånande kanske då han bor i trakterna.
 
Onsdag idag. En ganska stillsam mitt-i-veckan-dag. Dottern somnade vid ganska vettig tid, det har varit sisådär med det under semestern, så vi fick lite egentid i soffan. Eller kanske det borde heta partid, eller något ditåt. 

Läser vidare i Sonen, höll på att somna från den igår, kunde inte somna på grund av den kvällen innan. Får se vad det blir ikväll, är åtminstone nöjd med att ha tagit upp denna gamla vana igen.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0