15III05

Lite kräksjuka har härjar genom huset. Först frun, nästan exakt 48 timmar senare var det dotterns tur, och 48 timmar efter henne var det min tur. Så mars inleddes med en dag på soffan, mycket sömn och lite skid-VM på tv. Det där med 48 timmar från smitta till utbrott ska visst vara något vedertaget.
 
Man är alltid lite mör i kroppen efter kräksjuka men nu är jag åter i form. Sen att jag önskar att formen var en annan är en annan sak. Var ute och sprang för ca 2 veckor sedan. En gång, sen blev det inte mer av den rutinen. Får ta tag i det igen. Däremot 1,2 mil promenad med barnvagnen igår i det soliga vädret.
 
Och ännu soligare var det idag. Om än blåsigt och småkyligt så soligt. Påskliljorna börjar nu vilja ta sig upp ur marken. Och dagarna blir längre och längre.
 
Minns ni att jag för ganska så många inlägg sedan skrev ngt om min dröm om fritidshus? Hittade idag det nästan perfekta (vägen går lite nära). Vilket läge, har alltid gillat denna höjd söder om kivik. Utsikten över hanöbukten och stranden norrut. Förstår varför UL valde att bosätta sig i närheten. Hade man haft någon miljon över så. Bilde från mäklarens hemsida, klickar ni här hittar ni hela annonsen.
 
 
 
Är ni intresserade så skynda, ser att där redan är budgivning. Och skulle ni få det så hör av er, jag kanske kan få hyra in mig en vecka? Och så hoppas jag liknande objekt dyker upp om 10 år eller så.
 
Nu blir det snart sovdags. Fredag imorgon och sen har vi avverkat ännu en arbetsvecka av 2015. Tänk vad tiden går

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0