15III06

Nymånen drog förbi här inatt och spred sitt silverljus in genom fönstren. Det syns mycket tydligare här än vad det gjorde i stan innan. Förmodligen för att mörkret annars är totalt här när man släckt ner belsyningen. Något man är så van vid nu, så när månen väl lyser in så får man fundera över vad det är. Den borde synts idag också men molntäcke ligger väl för. Förmodligen också därför temperaturen är hela sex plusgrader,
 
Har spenderat kvällen till stor del framför tv och let's dance. Är det bara jag som har svårt för när vuxna människor ska hångla upp varandra som om de vore nyförälskade tonåringar? Nu vet jag visserligen inte hur gammal Läckbergs kille är, men nog är han äldre än så. Och varför fick de blommor? Varför fick Camilla blommor? Fattade aldrig den grejen....
 
Imorgon blir det kalas. Det blev inställt förra helgen pga av kräksjuka. Så det har städats lite idag också. Det sista får hinnas med imorgon, vi hoppas på en samarbetsvillig dotter helt enkelt.
 
Mitt fritidhus förvann snabbt hos mäklaren. Det senaste budet jag såg var 250 000 över utgångspris. Jag fortsätter drömma ett tag till.
 
Nu håller jag helg. Hörs när vi hörs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0