15III23

Igår såg jag La liga, El Clasico. Barcelona - Real Madrid. Längesen jag såg dem nu, men vilken fotboll dom lirar. Lite sugen blir man på att själv snöra på sig skorna. 

Bilden var dock vad den var, hoppig, hackig. Idag tog jag topparna på trädet vid antennen för att se om det hjälper. Ståendes på stegen såg jag, och framförallt hörde, en rejäl flock tranor. När brukar de anlända?

Idag sista avsnittet för säsongen av husdrömmar. Även om programmet var lika mycket terapi som hus så gillar jag verkligen det. Snyggt, smart och anpassat för familjen. 

I lördags Ikea, hämta ny vask på Bauhaus då jag fick reklamera den gamla. Översvämningsskyddet fungerade ej. (Lång historia kort). Träffade vänner på kvällen. Igår, söndag, sätta dit nya vasken i badrummet, sätta foder och list i hall, fixa många andra små grejor som en skullat göra alldeles för länge? Känns konstigt skriva skullat, men nog gör man det och inte bara säger det? Så en helg springer fort iväg. En måndag likaså. Nu väntar sängen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0