15IX09

Pizza på en torsdag, så fick det bli idag. Lilla dottern var på BVC idag och stora dottern var då hos mina föräldrar, dit resterande familj sedan anslöt. Så på väg hem från jobbet kom ett sms om vi skulle äta pizza där som kvällens middag, och bekvämligheten gjorde att det var enkelt att tacka ja.

Ett välbehövligt besök blev det hos frisören igår, så nu är en redo för diverse dop och kalas som ska firas denna månad. Nytt pass passade jag också på att ordna idag när jag ser mer "normal" ut. Kommer till användning om ett tag.

Har inte mycket bilder att visa, och är för dålig på att ta. Om vädret tillåter i helgen så ska jag ta kort på hur altanbygget blev, det har jag ju lovat sedan tidigare. Och bra blev det, även om det inte är jättemånga sommarkvällar som spenderades där detta året. Men det får vi ta igen nästa år.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0