15VII11

Semestertider, om än ej något sommarväder i sikte. Mest regn o blåst o ngn solglimt däremellan. Har passat på att skura garaget idag som nu står redo för nytt lager färg när väder tillåter.

Längesen sist. Hade det inte varit för att jag alltid har så svårt för farväl och lider av någon separationsångest så hade denna blogg varit nerlagt för längesen. Men nu har jag bestämt mig, det blir inte bättre än såhär just nu och då kan det likaså vara. Jag kommer avsluta, även om det kommer bli ett inlägg till.

Funderar på att skaffa Instagram istället, ni ska få mitt namn här sen. Skrivandet ska jag försöka få till i annan form, för sluta helt kan jag inte och vill jag inte. Vill egentligen skriva mer än jag gör nu, en denna fas i livet tillåtet inte riktigt det.

Så nu ska jag njuta vidare av min semester när beslut är fattat. Återkommer med sista inlägget under veckan,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0